حمایت از کالای ایرانی | یک‌شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷

برنامه پرسان - نمایش محتوای خبر

 

 

نمایش خبر

انعکاس پرسش های مردم در رادیو اصفهان


برنامه پرسان

انعکاس پرسش های مردم در رادیو اصفهان

برنامه پرسان

رادیواصفهان برنامه ای را با عنوان پرسان با موضوع  پیگیری مشکلات مردم اصفهان تهیه و پخش می کند.
به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز اصفهان برنامه پرسان به مدت 15 دقیقه روزهای شنبه ساعت 30 : 8  دقیقه به تهیه کنندگی حمیدرضا فاضل تهیه و پخش می شود. در این برنامه ضمن ارائه شماره تلفن و سامانه پیام کوتاه 30000333  برای ارتباط آسان تر شنوندگان با برنامه ، مخاطبان از طریق مصاحبه با رسانه راديو به انعكاس مشكلاتي خود و معضلات و مشكلات موجود در شهرها و روستاهاي مختلف و كلان شهر اصفهان می پردازند و به دنبال آن مسئولان مربوطه جوابيه اي را در ارتباط با مشكل ارائه مي نمايند .
آرم ، گزارش ، ارتباط با مسئول مربوطه و پخش تلفن از جمله بخش های این برنامه می باشد.
همچنین این برنامه با موضوع های مختلف دیگر ، روزهای یکشنبه و دوشنبه  با مشارکت تعدادی از تهیه کنندگان تولید صدا تهیه و پخش می شود.

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


جواب‌های شاخه ای نویسنده تاریخ
با عرض سلام موضوعی که می خواهم مطرح کنم در زمینه... سعید ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۱۱:۳۴

سعید
با عرض سلام
موضوعی که می خواهم مطرح کنم در زمینه طرح اینترنت ADSL غیر حجمی مخابرات شهر اصفهان است. این طرح چون به صورت پس پرداخت است به طور خودکار در اول هر ماه شارژ می شود. مشکل اینست که حجم اولیه اینترنت من، پیش از پایان ماه به اتمام رسید. با سامانه ۲۰۲۰ تماس گرفتم و درخواست کردم طرح فعلی من را با طرح دیگری با شارژ اولیه بیشتری جایگزین کند در نتیجه طرح ۳۸ گیگ جایگزین ۲۵ گیگ شد. اما اول ماه، سیستم به صورت خودکار ۳۸ گیگ دیگر برای من شارژ کرد و مبلغ آن برای من در سیستم ثبت شد. با ۲۰۲۰ تماس گرفتم و موضوع را در میان گذاشتم. گفتند موضوع را پیگیری می کنند. اما نتیجه ای نداشت بعد از اینکه چندین بار تلفن کردم در نهایت شماره ۵۰۰۰ را دادند و گفتند با آنها در میان بگذارم. تماس با امور مشتریان و بازرسی هم نتیجه ای نداشتند و ۳۸ گیگ حجم اینترنتی که سیستم اضافه کرده بود، چند روز پیش سوخت شد ولی هزینه ی آن در قسمت شارژها و پرداختها برای ما همچنان ثبت شده است. مسوول امور مشتریان ۵۰۰۰ که از کل ماجرا اطلاع دارد می گوید باید موضوع را کتبا به بازرسی مخابرات گزارش دهم و اینکه‌ نامه نگاری های ایشان با تهران در این زمینه بی نتیجه است. واقعا یعنی این موضوع اینقدر پیچیده است. اشتباهی از طرف مخابرات صورت گرفته و باید بر طرف شود. چرا اینقدر به این و آن پاس می دهند و به حقوق مسلم مشتری بی اعتنا هستند؟ الان نزدیک به یک ماه و نیم است که ما را بیهوده درگیر این موضوع کرده اند. البته آنطور که فهمیدم این مشکل فقط به شخص من محدود نمی شود و همشهریان دیگری هم با این موضوع درگیر هستند. لطفا این موضوع را در برنامه مطرح کنید تا مسولین امر، راه حل و پاسخ قانع کننده ای بدهند.

با تشکر
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۱۱:۳۴