حمایت از کالای ایرانی | جمعه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

با آرایش جدید و عضو گیری هرمی در فضای مجازی باید به سمت جریان سازی حرکت کرد - نمایش محتوای خبر

 

 

نمایش خبر

توجه به سه رکن مهم میل ، نیاز و مصلحت در فضای مجازی ، زمینه قدرتمند ی شبکه های اجتماعی داخلی را در جذب مخاطبان فراهم می کند


باید زمینه قدرتمند ی شبکه های اجتماعی داخلی را در جذب مخاطبان فراهم کرد

توجه به سه رکن مهم میل ، نیاز و مصلحت در فضای مجازی ، زمینه قدرتمند ی شبکه های اجتماعی داخلی را در جذب مخاطبان فراهم می کند

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز اصفهان ، دکتر احمدی افزادی مدیرکل این مرکز در جلسه اعضای شورای فضای مجازی با اشاره به اینکه یارگیری مناسب ، شناخت و هدایت مسیر فضای مجازی امری لازم و ضروری است گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام محصول جامعه غرب با ویژگی فردگرایی است و یک فضای آنارشیسم و غیر هماهنگ است که هارمونی ندارد و شاکله آن آزادی بی حد و حصر است.
دکتراحمدی افزادی با تاکید براینکه باید با ارائه شیوه های نوین و معرفی هنجارها تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد افزود: محصول فضای مجازی کنش و واکنشی است که در فضای واقعی ایجاد می کند و این امر اهمیت هدایت مسیر اهداف فضای مجازی را آشکار می سازد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: تعامل و ارتباط در فضای مجازی جزئی از زندگی مردم است ولی فعالیت در این حوزه نیازمند شناخت و برخورداری از تکنیک و علم این ابزار گسترده است زیرا سرعت انتقال اطلاعات ، تاثیر گذاری و حساسیت آن زیاد است.
دکتر احمدی افزادی گفت: در حال حاضر قدرت جهانی مرتبط با فضای مجازی و اطلاعات بوده و در این زمینه باید با کمک ظرفیتهای ملی و استانی و همچنین استفاده از نیروهای جوان و خلاق قدمهای بزرگی برداشته شود زیرا استان اصفهان در زمینه فضای مجازی ظرفیتهای بسیار بالا و بالقوه ای به ویژه در حوزه گردشگری دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: حضور کاربران در فضای مجازی به عنوان مصرف کننده باید به سمت تولید کننده محتوا تغییر یابد و برای مقابله با هجمه های عظیم هرزنگاری در این شبکه ها که باعث بروز برخی مشکلات اجتماعی ، آسیب های فرهنگی ،
 ناامیدی و بیماری های روحی و روانی افراد در جامعه شده است ، محتواهای علمی ، دینی ، معرفت شناسی و اخلاقی جایگزین شود.
 

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.